ОФІЦІЙНИЙ САЙТ ДЕНДРОЛОГІЧНОГО ПАРКУ "СОФІЇВКА" НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ НАУК УКРАЇНИ www.sofiyivka.org.ua

Сторінка тендерного комітету

Затверджено
рішенням тендерного комітету
Національного дендропарку «Софіївка»
від 30.12.2009 №20

ПОРЯДОК
розгляду скарг,
поданих учасниками до моменту укладання договору

1. Цей Порядок розроблено відповідно до п.п.85-91 Положення про закупівлю товарів, робіт та послуг задержавні кошти, затвердженого постановою КМУ від 17.10.08 р. №921 (далі – Положення), та на виконання п.2 розділу ІІ Положення про тендерний комітет, затвердженого наказом Національного дендропарку «Софіївка» від 23.12.2009 № 170.

2. Цей Порядок визначає процедуру розгляду скарг тендерним комітетом (далі - ТК) Національного дендропарку «Софіївка» (далі - замовник) , поданих учасниками до моменту укладення договору про закупівлю.

3. У цьому Порядку терміни вжито у значенні, наведеному в Положенні.

4. Будь-який учасник процедури закупівлі, який вважає, що він зазнав або може зазнати збитків унаслідок порушення ТК замовника процедур закупівель, установлених Положенням, може оскаржити його рішення, дію або бездіяльність:

- до ТК замовника – відповідно до цього Порядку;
- до уповноваженого органу (Міністерство економіки України) – згідно з Порядком розгляду скарг, поданих учасниками до моменту укладення договору про закупівлю, затвердженим наказом Міністерства економіки України від 30.01.09 р. №65;
- до суду – згідно із законодавством.

5. Не можуть бути об’єктом оскарження зроблений вибір процедури закупівлі та рішення про відхилення всіх тендерних пропозицій.

6. Скарги, що надійшли від учасника пізніше, ніж у 15-денний строк із дня допущення порушення процедури закупівлі, замовником не розглядаються.

7. Скаргу потрібно викладати українською мовою й оформляти:

- учасником – юрособою: на бланку юрособи, за підписом уповноваженої особи, скріпленим печаткою цього суб’єкта господарювання;
- учасником – фізособою: за підписом учасника або уповноваженої ним особи, скріпленим печаткою ( за наявності).

8. Скарга має містити:

а) відомості про учасника (найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ, телефони – для юросіб, або ПІБ, місце проживання, ідентифікаційний код платника податків – для фізосіб);
б) відомості про процедуру закупівлі: вид процедури, предмет закупівлі, місце проведення процедури закупівлі;
в) викладення змісту рішення, дії чи бездіяльності ТК, що оскаржуються;
г) інформацію, у тому числі документи (за наявності), що підтверджують порушення замовником процедур закупівель;
д) документ, що підтверджує подання учасником тендерної (цінової) пропозиції;
е) зміст вимог учасника;
є) іншу інформацію, що має відношення до предмета скарги, - за бажанням скаржника.

9. На титульному аркуші скарги зазначають дату та вихідний номер листа скарги ( у разі його присвоєння) . Усі копії документів, що додають до скарги, завіряють печаткою учасника –юрособи або нотаріусом (іншою особою, уповноваженою на вчинення нотаріальних дій) – у випадку подання скарги фізособою.

10. У день надходження скарги її реєструє голова ТК, який не пізніше наступного робочого дня зобов’язаний скликати позачергове засідання ТК для повідомлення членів ТК про надходження скарги та початку її розгляду.

11. У день надходження скарги голова ТК інформує замовника про такий факт. Керівник замовника вправі вимагати від членів ТК письмових пояснень стосовно викладених у скарзі обставин.

12. На засіданні, зазначеному у п.10 цього Положення, ТК ухвалює рішення про призупинення процедури закупівлі, про що у цей самий день письмово повідомляє орган Державного казначейства (відділення банку), який було зазначено у тендерній документації (запиті цінових пропозицій) для проведення розрахунків за закупівлею. Датою зупинення процедури закупівлі вважають дату прийняття такого рішення. Строк призупинення процедури закупівлі не перевищує 20 робочих днів із дати отримання скарги замовником.

13. Скарга, що не відповідає вимогам п.п. 4–9 цього порядку, а також у випадку її відкликання учасником, що її подав, залишається без розгляду. Таке рішення замовник зобов’язаний надіслати скаржнику протягом 3 робочих днів із дня його прийняття.

14. Протягом строку, що не перевищує п’яти робочих днів після отимання скарги, ТК замовника повідомляє учасника – скаржника та учасника – переможця процедури закупівлі про отримання скарги, її зміст, час та місце розгляду. Зазначені особи мають право взяти участь у її розгляді.

15. Протягом 20 робочих днів із дня отримання скарги ТК замовника приймає одне з таких рішень:

- про залишення скарги без задоволення;
- у разі, якщо обставини, зазначені в скарзі, не знайдуть свого підтвердження;
- про задоволення скарги – у випадку обґрунтованості скарги.

16. Підставою для задоволення скарги є порушення ТК замовника є порушення ТК замовника приписів Положення.

17. ТК замовника приймає рішення в межах доводів та матеріалів, наведених у скарзі, з урахуванням пояснень членів ТК, матеріалів, наданих експертами та консультантами.

18. Примірник рішення ТК замовника за наслідками розгляду скарги надсилається:

- уповноваженому органу – протягом трьох робочих днів із дня його ухвалення;
- учаснику, що подав скаргу, - протягом п’яти робочих днів із дня його ухвалення;
- органу Державного казначейства України (обслуговуючому банку), зазначеного у п.12 цього положення – протягом п’яти робочих днів із дня його ухвалення.

19. Відповідальність за реєстрацію скарг , підготовку їх до розгляду, інформування в установлені строки передбачених Положенням та цим Порядком суб’єктів про стан розгляду скарги несе голова ТК.

Голова тендерного комітету М.М.Джим

ОФІЦІЙНИЙ САЙТ ДЕНДРОЛОГІЧНОГО ПАРКУ "СОФІЇВКА" НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ НАУК УКРАЇНИ www.sofiyivka.org.ua